DR HOUSE Index du Forum
  S’enregistrer FAQ Rechercher Membres Groupes Profil Se connecter pour vérifier ses messages privés Connexion 
Se connecter pour vérifier ses messages privés
SPOILER AMBER Saison 5

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    DR HOUSE Index du Forum -> La Série -> Les Episodes -> SPOILERS.... c'est par ici
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
frankie11

MessagePosté le: Mer 28 Jan - 17:27 (2009)    Sujet du message: SPOILER AMBER Saison 5 Répondre en citant

Exclusive: Is 'House' bringing Amber back to life?!

Jan 26, 2009, 11:26 PM | by Michael Ausiello

Categories: House

lOne would think the stench from Grey's Anatomy's much-maligned afterlife love story between Denny and Izzie would've scared all the ghosts away from primetime for good.

But one might be wrong.

The producers of House are engaged in preliminary talks with Anne Dudek -- a.k.a. Wilson's deceased girlfriend, Amber/Cutthroat Bitch -- about returning later this season, sources confirm to me exclusively.

As who? Or, better yet, what? That's the $1 million question.

"I can confirm that we loved Anne, and I can confirm that we loved the character of Amber," responds executive producer Katie Jacobs. "But I cannot confirm that [she] is coming back."

But Jacobs also can't deny it, which brings us to the other $1 million question: Is House planning to take a page from Grey's Anatomy's loopy medical journal and have Wilson start spooning his dead ex-girlfriend's ghost?

Not on your life, insists series creator David Shore (who, for the record, also isn't denying Dudek's return).

"It would never be a dead ghost sex love triangle thing like on [Grey's]," he says. Adds Jacobs: "That is a situation where we cannot just do whatever and expect the fans to accept it. I think that would make a large [number] of people switch off their TVs. I think if we tried that, heads would roll.

"But," Jacobs continues, "if we could figure out a way to bring her back that is not a ghost sex plot, we'd be thrilled to do it and have her back."

Let's pretend for a second that Shore and Jacobs aren't already concocting such a story (tee-hee), let me ask you: Would you be open to the idea of Amber returning to House -- provided she doesn't have to jump over any sharks to get there? (Additional reporting by Carrie Bell)
Visiter le site web du posteur
Publicité

MessagePosté le: Mer 28 Jan - 17:27 (2009)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
sam_tigrou
Administrateur

MessagePosté le: Mer 28 Jan - 20:37 (2009)    Sujet du message: SPOILER AMBER Saison 5 Répondre en citant

punaise je m'emmele les pinceaux la....

amber est morte mais ils veulent la faire revenir.. mais pas sous forme de fantome... et anne dudeck c qui dans l'histoire???
June

MessagePosté le: Mer 28 Jan - 23:05 (2009)    Sujet du message: SPOILER AMBER Saison 5 Répondre en citant

Ils vont peut-être la déguiser à mort (la teindre en brune? ^^) et la faire jouer une patiente, ce qui rappelerait à Wilson son amour perdu ou je ne sais quoi...De toute façon je vois difficilement comment ils vont se débrouiller pour que ce ne soit ni niais ni larmoyant...Des flash-backs, peut-être?

"-C'est de la Vicodine?
-Menthe fraîche. je pensais que vous veniez m'embrasser."
Huddy!
Visiter le site web du posteur
sam_tigrou
Administrateur

MessagePosté le: Jeu 29 Jan - 13:43 (2009)    Sujet du message: SPOILER AMBER Saison 5 Répondre en citant

oui j'ai aussi pensé a ca .. ou alors son sosie..
ou alors elle est pas vraiment morte! comme taylor dans amour gloire et beauté!! je m'egare...
Ju ment

MessagePosté le: Lun 2 Fév - 20:27 (2009)    Sujet du message: SPOILER AMBER Saison 5 Répondre en citant

sam_tigrou a écrit:
punaise je m'emmele les pinceaux la....

amber est morte mais ils veulent la faire revenir.. mais pas sous forme de fantome... et anne dudeck c qui dans l'histoire???

c'est l'actrice qui joue Amber

sam_tigrou
Administrateur

MessagePosté le: Lun 2 Fév - 20:37 (2009)    Sujet du message: SPOILER AMBER Saison 5 Répondre en citant

ah ben... boulette power

g t persuadée qu elle avait un autre nom...
pour moi anne dudeck c t l'actrice qui jouait la cardiologue blonde dans grey's...
fo pas chercher
Contenu Sponsorisé

MessagePosté le: Aujourd’hui à 02:26 (2016)    Sujet du message: SPOILER AMBER Saison 5

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    DR HOUSE Index du Forum -> La Série -> Les Episodes -> SPOILERS.... c'est par ici Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | faire son forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation