DR HOUSE Index du Forum
  S’enregistrer FAQ Rechercher Membres Groupes Profil Se connecter pour vérifier ses messages privés Connexion 
Se connecter pour vérifier ses messages privés
Bien venue Welcome m-ouse

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    DR HOUSE Index du Forum -> Le Forum -> Présentations
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
frankie11

MessagePosté le: Dim 22 Juin - 00:04 (2008)    Sujet du message: Bien venue Welcome m-ouse Répondre en citant

Une fois n'est pas coutume , je voudrai saluer l'arrivée parmi nous de m_ouse qui a un wonderful live journal avec de superbes photos ou vidéos de Hugh Laurie!!
j'spère que tu viendras souvent nous rendre visites!! kiss and welcome m_ouse!!!!
Visiter le site web du posteur
Publicité

MessagePosté le: Dim 22 Juin - 00:04 (2008)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
m-ouse

MessagePosté le: Dim 22 Juin - 00:22 (2008)    Sujet du message: Bien venue Welcome m-ouse Répondre en citant

merci beaucoup!!!
J'ai ètudiè le frances at l'ècole.. mais je me ne rapelle plus!!!! I could see France 2 few years ago, so I have keept my French... but it's difficile ecrire!!! Escuse-moi!!!
Je voudrai voire un forum en france pasque je ne sas pas comme est-il en france... je suis très content de voire House is so succesfull!!!

frankie11 a écrit:
for me there is no problem..but i love your french...
i'll translate for my friends if it's more easy for you
thank for my avatar but yours are délicious..have you made a new picture for July ...?

Thanks... it's more easy english for me...

Do you mean the July calendar??? I still have to work on it.. but I will ... Okay

MessagePosté le: Dim 22 Juin - 00:33 (2008)    Sujet du message: Bien venue Welcome m-ouse Répondre en citant

yes absolutely..i'm fond of your calendar!!! Very Happy Very Happy
i hope you'll feel at home here...mia casa..and so... Embarassed Mr. Green
Dr Cameron

MessagePosté le: Dim 22 Juin - 00:35 (2008)    Sujet du message: Bien venue Welcome m-ouse Répondre en citant

Bienvenue, m-ouse ! Okay

MessagePosté le: Dim 22 Juin - 12:53 (2008)    Sujet du message: Bien venue Welcome m-ouse Répondre en citant

Welcome M-ouse, Bienvenue M-ouse Mr. Green
larockeusedu60
Modérateur

MessagePosté le: Dim 22 Juin - 17:12 (2008)    Sujet du message: Bien venue Welcome m-ouse Répondre en citant

Welcome !!

I'll speak english everytime for you, isn't a problem for me.

I'm happy to see you here !!

Have a nice day !
MSN
Cuddy

MessagePosté le: Dim 22 Juin - 17:19 (2008)    Sujet du message: Bien venue Welcome m-ouse Répondre en citant

Welcome !!

I can speak english too, so... Make yourself at home Smile
Ally

MessagePosté le: Dim 22 Juin - 17:43 (2008)    Sujet du message: Bien venue Welcome m-ouse Répondre en citant

Sorry,
I forgot to say that I speak english too,
not very well but I understand the others...
m-ouse

MessagePosté le: Dim 22 Juin - 20:54 (2008)    Sujet du message: Bien venue Welcome m-ouse Répondre en citant

thank you for your your welcome!!! Razz
Modérateur

MessagePosté le: Dim 22 Juin - 21:04 (2008)    Sujet du message: Bien venue Welcome m-ouse Répondre en citant

If you need some help; just ask us !! Wink
MSN
Jerk

MessagePosté le: Lun 23 Juin - 00:13 (2008)    Sujet du message: Bien venue Welcome m-ouse Répondre en citant

Hi i sucks in english so excuse me =)
Welcome !

Okay
Contenu Sponsorisé

MessagePosté le: Aujourd’hui à 12:42 (2016)    Sujet du message: Bien venue Welcome m-ouse

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    DR HOUSE Index du Forum -> Le Forum -> Présentations Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | faire son forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation