Sujet précédent :: Sujet suivant |
Auteur |
Message |
frankie11
|
Posté le: Dim 22 Juin - 00:04 (2008) Sujet du message: Bien venue Welcome m-ouse |
|
|
Une fois n'est pas coutume , je voudrai saluer l'arrivée parmi nous de m_ouse qui a un wonderful live journal avec de superbes photos ou vidéos de Hugh Laurie!! j'spère que tu viendras souvent nous rendre visites!! kiss and welcome m_ouse!!!! |
|
|
 |
Publicité
|
Posté le: Dim 22 Juin - 00:04 (2008) Sujet du message: Publicité |
|
|
|
|
|
 |
m-ouse
|
Posté le: Dim 22 Juin - 00:22 (2008) Sujet du message: Bien venue Welcome m-ouse |
|
|
merci beaucoup!!! J'ai ètudiè le frances at l'ècole.. mais je me ne rapelle plus!!!! I could see France 2 few years ago, so I have keept my French... but it's difficile ecrire!!! Escuse-moi!!! Je voudrai voire un forum en france pasque je ne sas pas comme est-il en france... je suis très content de voire House is so succesfull!!!
frankie11 a écrit: | for me there is no problem..but i love your french... i'll translate for my friends if it's more easy for you thank for my avatar but yours are délicious..have you made a new picture for July ...? |
Thanks... it's more easy english for me...
Do you mean the July calendar??? I still have to work on it.. but I will ...  _________________
 |
|
|
 |
frankie11
|
Posté le: Dim 22 Juin - 00:33 (2008) Sujet du message: Bien venue Welcome m-ouse |
|
|
yes absolutely..i'm fond of your calendar!!! i hope you'll feel at home here...mia casa..and so...  |
|
|
 |
Dr Cameron
|
Posté le: Dim 22 Juin - 00:35 (2008) Sujet du message: Bien venue Welcome m-ouse |
|
|
Bienvenue, m-ouse !  _________________
  |
|
|
 |
Ally
|
Posté le: Dim 22 Juin - 12:53 (2008) Sujet du message: Bien venue Welcome m-ouse |
|
|
Welcome M-ouse, Bienvenue M-ouse  _________________ Wilson: "You know how some doctors have the Messiah complex, they need to save the world? You've got the Rubik's complex, you need to solve the puzzle."
 |
|
|
 |
larockeusedu60 Modérateur
|
Posté le: Dim 22 Juin - 17:12 (2008) Sujet du message: Bien venue Welcome m-ouse |
|
|
Welcome !!
I'll speak english everytime for you, isn't a problem for me.
I'm happy to see you here !!
Have a nice day ! |
|
|
 |
Cuddy
|
Posté le: Dim 22 Juin - 17:19 (2008) Sujet du message: Bien venue Welcome m-ouse |
|
|
Welcome !!
I can speak english too, so... Make yourself at home  _________________ Je savais que ce décolleté n'était qu'une diversion! Vous êtes un génie!
Do u like me House ? |
|
|
 |
Ally
|
Posté le: Dim 22 Juin - 17:43 (2008) Sujet du message: Bien venue Welcome m-ouse |
|
|
Sorry, I forgot to say that I speak english too, not very well but I understand the others... _________________ Wilson: "You know how some doctors have the Messiah complex, they need to save the world? You've got the Rubik's complex, you need to solve the puzzle."
 |
|
|
 |
m-ouse
|
Posté le: Dim 22 Juin - 20:54 (2008) Sujet du message: Bien venue Welcome m-ouse |
|
|
thank you for your your welcome!!!  _________________
 |
|
|
 |
larockeusedu60 Modérateur
|
Posté le: Dim 22 Juin - 21:04 (2008) Sujet du message: Bien venue Welcome m-ouse |
|
|
If you need some help; just ask us !!  |
|
|
 |
Jerk
|
Posté le: Lun 23 Juin - 00:13 (2008) Sujet du message: Bien venue Welcome m-ouse |
|
|
Hi i sucks in english so excuse me =) Welcome !
 |
|
|
 |
Contenu Sponsorisé
|
Posté le: Aujourd’hui à 14:09 (2018) Sujet du message: Bien venue Welcome m-ouse |
|
|
|
|
|
 |
|